poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Fejs Failure

25 stycznia 2014
Fajnie było poznać tego interesującego chłopaka z którym pisałem na czacie Fejsa i specjalnie dla niego skonfigurowałem Adium do obsługi fejsowych rozmów. Ale okazało się, że na dłuższą metę było to failure...

Samo działanie Adium jest oczywiście bez zarzutu. Failure było w zakresie komunikacji z tym chłopakiem. Ale potem wyjaśniła się sprawa - gdy na swoim timeline na Fejsie napisał że spał 19 godzin. Cóż, poznałem śpiocha, który przespał dalszą komunikację ze mną. Potem się już nie odezwał a ja specjalnie nie nagabywałem go, aby zobaczyć czy w naturalny sposób ta komunikacja się podtrzyma, czy umrze.

No to mam kolejną niespełnioną nadzieję na kontakt i znajomość z kimś sensownym. Ale może to tylko taki przedskoczek -  znak, że poznam kogoś innego, kto już nie prześpi poznania mnie. Ciekawe tylko kiedy taka osoba się pojawi.

Nie przypuszczałem jak szybko się tego doczekam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz