czwartek, 13 marca 2014

Dwójmyślenie

2 grudnia 2013
Tak się przejąłem tym pawłowym "w związku" że usunąłem go ze znajomych na Fejsie. Poniosło mnie. Ale przemyślałem wszystko starannie w związku z tym "w związku". I wyszło mi na to, że to jest autentyczne, na fali spontanicznego entuzjazmu, przyznanie się Pawła do uczucia z którym w sobie walczy i któremu się daje ponieść.

A potem Paweł przyszedł po 20 złotych bo Holender chciał się z nim spotkać i wypadało tym razem mu zafundować jakiegoś drinka, aby Paweł nie wyszedł na utrzymanka. Przyznałem się Pawłowi do skasowania go na Fejsie i Paweł mi powiedział że ten status nie jest oficjalny, ale ustawiony dla picu aby ludzie się od niego odczepili. Dlatego na pytania znajomych kto jest wybrankiem odpowiadał że to tajemnica - a ja też uznałem to za racjonalne ukrywanie.

Innymi słowy - możliwe są dwie kompletnie rożne interpretacje tego statusu na Fejsie. Zarówno jako wybiegu - tak jak to zrobił Paweł. Ale także jako szczerej deklaracji uczucia - jak ja to zinterpretowałem. Zabawne, ale w życiu pewne rzeczy dają się nawet skrajnie odmiennie interpretować i może to prowadzić do równie skrajnych nieporozumień.

Ale podobnie, choć na swój sposób odwrotnie jest przy poznawaniu ludzi. Do pewnego momentu zarówno uczciwy chłopak jak i złoczyńca mogą zachowywać się identycznie. Dopiero potem się okazuje komu było warto zaufać. Ja ufam Pawłow. Oczywiście natychmiast ponownie zaprosiłem go do znajomych na Fejsie a Pweł natychmiast to przyjął, jeszcze przed swoim wyjściem.

Nawiasem mówiąc - rozkoszne są te wahania nastrojów w mojej relacji z Pawłem ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz