piątek, 28 marca 2014

Cut

9-10 grudnia 2013
Grałem sobie w WoWa i zostało mi już tylko zrobienie jednego insta aby kupić ostatni item epicki. I nagle w czasie robienia tego insta disconnect z gry. Modem coś nie działa. No to zrestartowałem modem, ale nadal nic. Nie działa internet. Okazało się że jak zwykle nie zapłaciłem rachunku i tym razem przekroczyłem termin ostrzeżenia o dwa dni. No to mi obcięli.

Była już druga w nocy - więc nie miałem jak dzwonić do biura obsługi klienta. Rano zrobiłem mozolnie przelew z komórki. Potwierdzenie wysłałem do BOK, ale potem kiedy dzwoniłem do nich pokazało się, że włączą dopiero po zaksięgowaniu wpłaty, czyli za dzień lub dwa. Skorzystałem więc wieczorem z opcji odblokowania mi internetu po to aby zapłacić jeszcze raz z ich strony internetowej. Nie tylko miałem internet od razu, ale też okazało się, że mam w sumie płatność za dwa miesiące, więc podwójna zaplata była jak najbardziej na czasie.

Zanim jednak to zdecydowałem męczyłem się cały dzień bez netu. Bez gry, bez bloga, bez pracy polegającej na szukaniu klientów przez internet. Mogłem się przekonać jak bardzo stałem się zależny od Sieci. Już sama praca na komputerze nie podłączonym do internetu była trudna. Ale wykorzystałem ten czas obrabiając zaległe zdjęcia. Teoretycznie mógłbym też pisać posty na blogu w pliku tekstowym, aby potem je tylko wkleić, ale już tego mi się nie chciało.

Internet włączyli więc moglem wrócić do swego uzależnienia ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz