niedziela, 30 marca 2014

Były alfąs

Oto na jaki anons natrafiłem na necie przeglądając ogłoszenia w kategorii szukania partnera do związku. Nie raz znajdywałem tam ciekawe lub ciekawe-inaczej anonse, ale ten pobił plon ostatnich miesięcy swoim nienagannym literackim-inaczej stylem i niebanalną koncepcją. Oddajmy więc głos autorowi - anons przytoczony w pisowni oryginalnej.

Były alfąs szczupły 40 latek szukam chłopięcych chudych boys z hiv do 22 L bardzo mnie tacy podniecają pragnę pić speramkę pis i lizanie dupci plus boy wali mi kutacha i ciągle mnie spuszcza może być anal itp chętnego boya zapraszam do przyjazdu do mnie na jle by mugł dołączam fotke z widokiem mojego kutacha oczekóje fotke boyka przed przyjazdem z widokiem nogi klatka penis zachowóję dyskręcie błagam młodzi boys z hivkiem o chłopięcej sylwetce przyjezdajcie do mnie podaje nr tel zainteresowany boyek dzwoni do mnmie i mówi mam hiv jestes szczuplym chłopięcym i hce przyjechac do ciebie! 

Widać że facet jest obyty z życiem - był na pewno alfonsem i omegą w swojej specjalności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz