poniedziałek, 6 stycznia 2014

Powrót WoW-a

25 października 2013
Próbowaliśmy z Pawłem zgrać razem w jakąś grę MMORPG - ale te które chodziły u mnie na Macu okazywały się beznadziejne - Champions of Regnum było bardzo nieintuicyjne do sterowania postacią. Nie bylem w stanie płynnie biegać nią po terenie gry. A jak można grać jeśli ciężko jest biegać i rozmawiać z NPC biorąc od nic questy? No to zajrzałem do World of Warcraft, w którym kiedyś spędziłem dobre kilka tysięcy godzin.

Pierwsze konto w WoW-ie założyłem pamiętnego 10 kwietnia, ale roku 2007. Nie grałem zaś przez ostatnie półtora roku, może nawet dwa lata. Teraz zamiast Cataclysm, na którym skończyłem grę, jest Mists of Pandaria. Założyliśmy więc z Pawłem dwa konta startowe - możemy budować postacie do 20 poziomu. Ale nie można korzystać z domu aukcyjnego, zarabiać sensownej kasy w grze ani grać w grupie - są też inne ograniczenia. Za to po uaktualnieniu do pełnej wersji nie stracimy już tego co zaczniemy na koncie startowym.

Dlaczego założyłem w grze zupełnie nowe konto a nie zalogowałem się na poprzednie? Z trzech powodów. Po pierwsze, aby dotrzymać kroku Pawłowi. Po drugie, aby inaczej ustawić pewne dane w koncie, które w moim poprzednim koncie nie dały się już zmienić a nie odpowiadały mi. A po trzecie dlatego że nie mam na razie kasy na płacenie abonamentu na starym koncie, a na nowym starterze mogę pograć za darmo ;-)

Można więc powiedzieć, że zaczynam grę w WoW-a od nowa :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz