środa, 8 stycznia 2014

Gra opłacona

29 października 2013
Przy logowaniu do gry wyskakuje przypomnienie o wersji startowej i zachęta do uaktualnienia do wersji pełnej. Paweł kliknął raz na tę zachętę i zobaczył cenę, która nas zamurowała. Uaktualnienie do pełnej wersji bez najnowszego dodatku kosztuje zaledwie 3,75 euro! Za około 16 złotych mamy miesiąc grania i możliwość budowania postaci do 85 poziomu (na 90 możliwych obecnie w grze). Nie mamy za wiele kasy ale 32 złote można było poświęcić i wykonałem elektroniczny upgrade gry do pełnej wersji. Cena była po prostu rewelacyjna :-)

Szkoda że pełny abonament to około 16 euro za miesiąc a dodatek Mists of Pandaria to 36 euro (w tym oczywiście zawiera się także opłacony miesiąc gry). Ale na razie mamy miesiąc grania opłacony. A potem mam nadzieję zarobimy na abonament na kolejny miesiąc - to około 100 złotych na nas obu. Teraz zaś możemy wreszcie cieszyć się grą. Obaj zmieniamy profesje, budujemy postacie, zastanawiamy się nad tym co rozwijać. Ale jak mawiają niektórzy - prawdziwa gra zaczyna się na end-levelu, czyli na 90.

A do tego jeszcze daleka drga, pewnie co najmniej dwa miesiące levelowania postaci. Ja się cieszę bo mam zajęcie, które mnie zniechęci do lenistwa, zarazem zaś zbliży mnie do Pawła. Wspólne granie w tę samą grę zawsze bardzo zbliża ludzi. I Pawłowi przyda się także oddech od spraw które go ostatnimi czasy na co dzień nieustannie martwią. A mobilizacja w grze może pomoże zmobilizować się także w życiu :-)

Mnie zresztą też martwią moje sprawy, więc nam obu oddech w grze dobrze zrobi :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz