niedziela, 19 stycznia 2014

Emo zakupy

listopad 2013
Paweł założył wreszcie konto w banku, a nosił się z tym zamiarem od jakiegoś czasu. Dzięki temu różne osoby z rodziny mogą mu przelać na to konto pieniądze. I doskonale wie jak te pieniądze wykorzysta. Postanowił zrobić całkiem spore emo zakupy.

Zamówił około dziesięciu rzeczy - biżuterię, materiały do farbowania włosów, buty. Korzystał przy tym z mojego konta na Allegro. Ja wygrywałem dla niego aukcje, a on płacił za nie przez przelew ze swojego konta. Bardzo chętnie zgodziłem się na takie użyczenie swojego Allegro, bo skoro płatności są dokonywane od razu, to nie grozi mi opinia złego kupującego. Wręcz piecownie - dostanę za to kolejne komentarze, które są zawsze miło widziane.

Paweł chce zmienić swój image. Powód jest także praktyczny - chce się spotkać ze swoim facetem, który unika go jak ognia. A nowy image będzie czymś w rodzaju przebrania, aby nie mogli go rozpoznać. Niestety, pobyt na policji nie załatwił wszystkiego. Nadal przydałoby się spotkać z facetem i wszystko z nim obgadać - aby sprawę zamknąć. Bo wciąż otwarta powoduje - że użyję takiego obrazowego porównania - niebezpieczne przeciągi.

Coraz bardziej nabieramy przekonania, że jego facet tej całej historii sam nie wymyślił - i zapewne stoi za tym pewna osoba z jego bliskiej rodziny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz