środa, 22 stycznia 2014

Blog

listopad 2013
Paweł postanowił założyć bloga, w którym zamierza opisać krok po kroku jego roczną znajomość ze swoim facetem. I postanowienie wcielił w czyn. Ma talent do pisania i ciekawie pisze. Potrafi też umiejętnie rozbudzać zainteresowanie czytelników. Wystartował z dużym impetem odwiedzalności, więc ma szansę dogonić szybko mój blog. Ale nie mam nic przeciw temu ;-)

Może jego historia pomoże niektórym w podejmowaniu właściwych życiowych decyzji. A może też samo pisanie o niej pomoże Pawłowi rozliczyć się z tą przeszłością - która, czego się obawiam, nie jest i może nigdy nie będzie zamknięta. A to stawia pod znakiem zapytania wiązanie z nim jakichkolwiek nadziei. 

Bo tak naprawdę, kto wie, czy przeszłość Pawła i jego relacja z jego (nie wiadomo - byłym lub nie byłym) facetem, zapewne nigdy się nie skończy w sposób, który by jednoznacznie otwierał serce Pawła na poznanie innej osoby. Albo skończy się, ale po długim czasie. A dla mnie to bez różnicy - brak szansy lub szansa za długi czas. Obie mnie nie ratują

Ale przynajmniej i ja poczytam co Paweł ma do napisania :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz