czwartek, 26 grudnia 2013

Pobożne życzenia

Nie darowałbym sobie, gdybym w drugi dzień świąt nie zamieścił tekstu, który może być idealną ilustracją pobożnych życzeń. Otóż w odpowiedzi na mój anons w kategorii szukania do związku, napisał do mnie obszerny list pewien 23 latek. Żadna to jednak zasługa, bo ten sam list napisał już do mnie po raz trzeci - identyczny, czyli wklejany z gotowego szablonu. Pewnie dlatego mógł być taki obszerny. W liście tym pisał, że szuka do związku i życia razem, chętnie do wyjazdu za granicę. Zacząłem z nim korespondencję. I najzabawniejsze miał dopiero się wydarzyć.

W przeciwieństwie do listu była ona pisana pół-zdaniami. Dość szybko zapytał mnie gdzie jeżdżę za granicę - więc odpisałem że nigdzie. I potem otrzymałem od niego następujący list, który zacytuję (pisownia oryginału zachowana):

To może znasz geja, biseksualnego faceta
- Polaka lub kogoś kto mówi po polsku chociaż trochę lub kogoś kto nie mówi po polsku
- od 25 a nawet po 80 lat,
- kogoś od 176 cm wzrostu ale również najlepiej kogoś powyżej 190 cm,
- kogoś od 80 kg a najlepiej powyżej 100 kg,
- średnie owłosienie a najlepiej owłosiony
Bo lubię misiów, może ważyć nawet 200 kg, owłosiony, z blizną na twarzy mi to nie przeszkadza
- w krajach takich jak - UK - Londyn, Norwegia, Finlandia, Niemcy, Luksemburg, Szwajcarię, Austrii, Japonii, Kataru, Kuwejtu, Zjednoczonych Emiratów Arabskie, Australia, Liechtenstein.
Może to być żołnierz, Lekarz, Mafioza, Gangster, Biznesmen, Polityk, Rolnik, Inwalida ........... obojętnie kto.
Kto szuka miłość - partnera lub prace dla mnie miał ?

Jedyne co moglem, to odpisać jednym słowem - "LOL". Chłopak pomylił chyba mnie z zagranicznym biurem matrymonialnym. Ale trzeba przyznać, że jest skrupulatny. I bardzo tolerancyjny, skoro nie cofa się przed znajomością z mafiozem lub gangsterami. Lubi też wyzwania - bo wyobraźmy sobie misia inwalidę ważącego "nawet 200 kg", oczywiście z obowiązkową blizną na twarzy.

Rzadko kiedy nie wiadomo czy śmiać się, czy podziwiać - LOL ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz