czwartek, 12 grudnia 2013

L4 na SMS-y

22 sierpnia 2013
Paweł skontaktował się ze mną - nieczęsto ostatnio to robił. Dlatego martwiłem się co u niego. Przynajmniej już odebrał swoje dokumenty, które tak długo były nieodebrane. A potem napisał do mnie w środku nocy, że ma "L4 na SMS-y do rana". Nie bardzo zrozumiałem o co chodzi.

Potem napisał mi że jest u siebie z tą dziewczyną, z którą tak bardzo się zżył po zakupie startera Play, odkrywając w niej bratnią duszę. I napisał że bawi się w ginekologa z nią. No nie jest to wcale takie żartobliwe. W końcu Paweł wydaje się być gejem, czyli z kobietą może nie do końca wyjść mu seks. I zabawa w ginekologa wcale nie musi być przenośnią ;-)

Z taką drugą połówką jak ta dziewczyna można przecież czule się pieścić i przeleżeć całą noc. A ja poczułem się bardzo samotny i bardzo zazdrosny o Pawła. Dlatego niewiele z nim gadałem przez fona gdy jeszcze do mnie na krótko zadzwonił. Niby to tylko przyjaciel i współpracownik - ale zazdrosny jestem jak o swojego chłopaka

I kiedy wreszcie wydaje się, że rozstał się ze swoim facetem, to może mi go odbić dziewczyna ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz