sobota, 7 grudnia 2013

Cichy koniec Różnicy

sierpień 2013
Ten cichy koniec nastąpił tak cicho, że nawet zapomniałem kiedy to się stało. Mniej więcej w połowie sierpnia. Po prostu postanowiłem usunąć konto na portalu Różnica Wieku. Był tam kilka miesięcy i tak naprawdę nie poznałem nikogo ciekawego dzięki temu portalowi.

Praktycznie rzecz biorąc nie poznałem nikogo - i to pomimo wysłania około 60 listów do chłopaków z portalu. Zresztą, przeglądając ich profile widziałem żenująco odległe daty ostatnich logowań w wielu przypadkach. Tak jakby ludzie już dawno porzucili nadzieję na znalezienie kogoś za pomocą tego portalu. Faktycznie, skoro prawie nikt z tych do których napisałem się nie odezwał.

Odezwało się dosłownie kilka osób i z nikim nie udało się wyjść poza wstępną rozmowę. A masa porzuconych profili na tym portalu zniechęcała do jego regularnego przeszukiwania. W końcu postanowiłem opuścić ten grajdołek. Nie pierwszy już raz zakładałem tam konto (co najmniej po raz trzeci) i kolejny raz okazało się, że nie było warto.

Tym razem chyba już okazało się to na dobre.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz