piątek, 29 listopada 2013

Za głupi

15 sierpnia 2013
Jedak cala sprawa z tym młodym chłopakiem dla którego bylem za młody, miała swoją zabawną kontynuację kilka godzin później. Otóż przysłał mi on SMS z prośbą abym mu wysłał moje zdjęcie kutasa. Zamurowało mnie.

Przywykłem do takich debilnych propozycji od idiotów - ale nie od osoby wydawałoby się rozsądnej i szukającej związku. Tym razem chłopak rozwalił w popisowy sposób cały kredyt zaufania jaki mu przyznałem po naszej rozmowie. Co go tak opętało? Zapytałem go o to. Najpierw się tłumaczył, że to taki test na moją determinację poznania go - jeśli chcę go poznać to wyślę zdjęcie kutasa.

Potem prosił mnie o inne zdjęcia wysokiej rozdzielczości. Uzasadnił to tym, że chce zobaczyć czy byłbym w jego typie. Niby to ma ręce i nogi skoro obawiał się, że jestem dla niego za młody. Wyjaśniłem mu że lepiej spotkać się w realu - bo zdjęcia i tak mogą przekłamywać rzeczywisty obraz danej osoby. Na to on napisał, że boi się spotykania ze mną na siłę gdyby nie był w stanie mi odmówić przez miękkość swego serca. Ale przyznał, że chce zacząć od nowa poznawanie mnie, po tej niezręczności jaką popełnił. W sumie jednak zwlekał ze spotkaniem, więc olałem go.

I tak kolejny raz góra urodziła mysz ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz