czwartek, 28 listopada 2013

Za młody

15 sierpnia 2013
Trafił mi się na czacie wydawałoby się idealny chłopak dla mnie. Ma 19 lat, ojciec zmarł rok temu zaś matka wygoniła go z domu gdy się dowiedziała że jest gejem. Przyjechał do Warszawy. Szuka wyłącznie dojrzałych facetów po 40. I wymieniliśmy się od razu telefonami. Zobaczył mój profil na necie i - stwierdził że jestem dla niego za młody. Po czym zamknął okno rozmowy.

Posłałem mu bardziej aktualne zdjęcie takie na którym wyglądam poważniej. Ale i tak korespondencja się urwała po kilku wiadomościach. Pogrzebałem więc nadzieję na spotkanie z nim. I zastanawiałem się dlaczego Pan Bóg ma takie osobliwe poczucie humoru. Podstawił mi tak - wydawałoby się - wspaniałego potencjalnego partnera, po czym zgasił mnie.

Ale z takimi przypadkami mam do czynienia już po raz kolejny. Zawsze coś może nie pasować. Akurat tym razem jego opinię o moim wyglądzie odbieram jako wielki komplement. Wcale ie mam zamiaru staro wyglądać, bo sam nie miałbym komfortu parząc w lustro. Ale - jak widać - dla niektórych jestem mimo wszystko za młody...

A może to taki znak żeby jednak postawić na poznanie Pawła - gdy wróci?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz