piątek, 8 listopada 2013

Ogolony pomocnik

Czasem poważne rozmowy biznesowe na czacie mogą przyprawić o atak śmiechu. Rozmawiałem z jakimś anem o nicku wskazującym na to, że jest żonaty, w sprawie masażu. Zapytał mnie o wiek, więc napisałem ile mam lat i dodałem że mój pomocnik 19. A na to pan odpisał, że jego pomocnik też 19 i do tego jest ogolony...

Zabawne, że ludzie mają takie skojarzenia. Ale zastanowiłem się co było pierwsze - skojarzenie słowa pomocnik z penisem, czy skojarzenie 19 z długością penisa. Obstawiam zdecydowanie ten drugi wariant - skoro facet sam ma penisa 19 cm, to ta liczba wryła mu się w pamięć niczym kornik. I widocznie reaguję na nią po prostu odruchowo :-)

Jak do tej pory nikt tak tego nie rozgryzł. Owszem, gdy podawałem opis swój i pomocnika, ciurkiem, to 19 (będąca wiekiem pomocnika) czasem była odbierana jako mój "czwarty wymiar" (poza wiekiem wzrostem i wagą). Ale tak zabawnego odruchowego skojarzenia jeszcze nie miałem. 

W sumie facet ma rację - penis to jedynie pomocnik, no najseksowniejszym organem u faceta jest zdecydowanie mózg ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz