sobota, 9 listopada 2013

Kapsel skomentował

Nie ma to jak połączenie poznawania ludzi do związku z aplikacją Tymbarku na Androida - pokazującą kapsle dnia. Otóż pewnego dnia napisałem do pewnego chłopaka szukającego związku na Gejowie i on odezwał się do mnie. Pogadaliśmy przez fona, wydawał się idealny. Ale następnego dnia się już nie odezwał. I kiedy do niego zadzwoniłem udał ze mnie nie poznaje. Ale kiedy zestawiłem kapsle Tymbarku na dni poznawania go - uśmiałem się...

Trzy kapsle stworzyły wprost fenomenalną historię. Zobaczmy sami:
  • Zrób pierwszy krok - tego dnia gdy napisałem do niego odpowiedź na jego anons i skontaktowałem się z nim,
  • Ktoś cię kocha! - gdy liczyłem na to, że nam się uda coś zbudować i że tego dnia się spotkamy, podczas gdy tego dnia on uciekł od rozmowy i spotkania ze mną,
  • Słyszałem, że kapsel uciekł - kapsel na kolejny dzień, kiedy już było wszystko jasne.
 Nic dodać nic ująć z tego podsumowania. Czasem naprawdę splot przypadków prowadzi do fenomenalnie zabawnych podsumowań ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz