sobota, 2 listopada 2013

Mogiła 2

24 czerwca 2013
I tego samego dnia doczekaliśmy się remake Mogiły. Więc mamy Mogiłę 2. Na szczęście nie jest lepsza od pierwowzoru, bo reżyserowałem ją osobiście. A przecież w tym przypadku ścigamy się w negatywnych sprawach. Zatem im lepszy "film" tym gorzej w życiu - i na odwrót.

Tym razem Paweł aby coś sprawdzić w sieci podał mój telefon abym otrzymał kod dla tej usługi - ale to wiązało się z subskrypcją, która miała być FREE. Ale w wiadomości która przyszła zaznaczono że otrzymuje się 2 SMS tygodniowo płatne po ponad 4 złote. To w końcu płatne czy bezpłatne? Przyszła jakaś wiadomość potem, ale z konta mi nie wybrało. Postanowiłem jednak zatrzymać subskrypcję i wysłałem stopujący SMS - wtedy zjadło te niecałe 5 złotych z konta.

Wkurzyłem się i nakrzyczałem na Pawła włącznie z tym aby się zbierał z domu. Oczywiście nie doszło do tego, ale widziałem jak go uraziłem. Sam też się fatalnie poczułem. Zapowiedziałem Pawłowi, że mi jest winny 5 złotych - oddał je rzucając na biuro w skrywanym gniewie. Mnie się zrobiło bardzo przykro że go uraziłem, szczególnie, że Paweł mi zwrócił uwagę że dla 5 złotych chciałem go wyrzucać z mieszkania. Obaj zasiedliśmy do komputerów a ja doglądałem na swoim konwersję filmów na MP4, bo chciałem mieć swoje ulubione filmy do oglądania na komórce.

Ale zapowiadała się smutna noc :-(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz