poniedziałek, 28 października 2013

Życzliwa depawłowizacja

20 czerwca 2013
Już raz robiłem depawłowizację, czyli wymazywanie Pawła z komputera i telefonów - kiedy się na niego obraziłem. Tym razem jest to jednak depawłowizacja życzliwa. Bo nie wyrzucam go w żadnym razie ogólnie, ale zmieniam jego status czy podejście do niego widoczne na moim komputerze lub w telefonie. A że mam w tym zakresie dziwaczne zwyczaje, to o nic napiszę :-)

A więc najpierw tapeta pulpitu - była tam jego podobizna jako portrecik. Po prostu go usunąłem aby już na mnie nie patrzył z ekranu. Potem telefony. Zmieniłem tło na zdjęciu kontaktowym Pawła - z tła używanego dla partnera lub potencjalnego partnera, na tło neutralne. W tym wypadku wybrałem płomienie, symbolizujące kruchość jego zdrowia. 

Nie zmieniłem jednak serduszka przed jego nickiem w kontakcie - zarezerwowanego dla partnera lub kogoś na partnera typowanego. Takie serduszko ma tylko jedna osoba w danym momencie, ale ja nie mam na razie innej na oku, więc na razie Pawłowi nie zabieram tego znaku mojej dla niego życzliwości. 

W sumie to niewiele zmian, ale dzięki temu nie będę się podświadomie nakręcał na bycie z nim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz