wtorek, 8 października 2013

Duos

3 czerwca 2013
Pawła nie ma już chyba dziesiąty dzień a ja coraz bardziej tęsknie. I mam pewną nadwyżkę kasy po sprzedaniu aparatu fotograficznego. Zacząłem więc zastanawiać się nad zakupem telefonu na dwie karty SIM aby obie karty używane w komunikacji gejowskiej i przy okazji zawodowej mieć w jednym urządzeniu. I zacząłem czytać o telefonach na dwie karty SIM, najbardziej mnie interesowało to czy obie karty mogą działać jednocześnie.

Doczytałem się, że Samsung produkuje telefony z dwiema antenami które pozwalają na jednoczesne korzystanie z obu karty SIM. I po obejrzeniu oferty na Allegro zacząłem myśleć o Galaxy S Duos. Ma aparat 5 megapikseli i lampę błyskową - przyda się do robienia fotek na imprezkach. No i parametry ma przyzwoite - nie będzie problemu trzymać w nim tysiące SMS-ów i setki kontaktów jakie mogą się nagromadzić przy pracy.

Poradziłem się Pawła czy kupować i on orzekł że tak skoro mam mi to poprawić humor pod jego nieobecność. Był też dodatkowy podwód - liczyłem że aplikacje portali gejowskich dostępne na Androida pomogą w spotkaniu kogoś gdy będziemy w klubie, a to szansa na dodatkowe kontakty z klientami i dodatkową kasę zarobioną dzięki telefonowi. Możliwie że po jakimś czasie telefon by się po prostu na tym zwrócił.

A zatem kupiłem pierwszy w życiu telefon z systemem Android ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz