środa, 30 października 2013

Angielski kapsel

19-21 czerwca 2013
Paweł ma w telefonie aplikację Tymbarku pobierającą raz dziennie kapsel z hasłem pod spodem. I od połowy czerwca od kiedy jej używa te kapsle układały mu się w logiczny ciąg, niejako wróżbę, bycia z jego partnerem. Więc kiedy zaproponował mi abym sobie zainstalował tę apkę, nie wahałem się ani chwili. 

W końcu lubię dopatrywać się znaków i wskazówek do Pana Boga, więc takie hasła z kapsli mogą być tu ciekawą pomocą. O ile ułożą się naprawdę w jakiś logiczny ciąg. Więc zacząłem podglądać te hasła dnia - jak się okazuje u mnie są po angielsku, bo mam - jak zawsze - ustawiony angielski język telefonu. Zabawne zresztą - menu i aplikacją jest po polsku, ale same hasła po angielsku. I tak w czasie od 19 do 21 czerwca miałem następujące hasła:
  • why not?
  • love story
  • never ending story

Aż usiadłem z wrażenia. Czemu nie zakochać się? I to bez końca, na wieczne czasy. Wspaniała wróżba - tylko pytanie do kogo się odnosi. Niestety, raczej nie do Pawła. Nie dość że ma faceta, z którym teraz mu się wytrząsło, ale przejaśniło pozytywnie, to jeszcze niestety ma kiepskie rokowania zdrowotne. I to bardzo kiepskie, żeby nie powiedzieć że potencjalnie katastroficzne. A nie mam jak na razie nikogo sensownego na horyzoncie - i nie zanosi się na to...

Chyba, ze ta wróżba oznacza właśnie to, że ten ktoś sensowny wkrótce nadejdzie ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz