czwartek, 26 września 2013

Niepokojący SMS

25 maja 2013
Rano dostałem od Pawła SMS o takiej treści ":-( Dzień dobry". Zapytałem go czemu ma taką buźkę. Okazało się że jego facet przegiął pałę i wyskoczył do niego z pięściami. Zdumiałem się. Czemu? Okazało się, że Paweł jest nieomal pewny, że jego facet korzystał z masaży erotycznych i to na zasadzie zdradzania go. W sumie Paweł postanowił się "ujebać" i nie wróci już na wieczór do mnie.

Wypadają zatem klienci którzy ewentualnie mieli być dziś na masażu z nami. Jutro też nie wiem kiedy i czy Paweł będzie. Więc cierpi na tym nasza praca i układania finansowe życia. A do tego nie wiem czy Paweł sobie coś nie zrobi. Bez niego nie ułożę sobie pracy odpowiednio szybko. Być może nawet jego rodzina by nam coś pomogła finansowo. A tu wszystko może się zawalić.

A od strony emocjonalnej? Boję się aby Paweł sobie nie zrobił krzywdy. Niby kłótnie z jego facetem mogą go zbliżyć do mnie - ale Paweł jest tak zakochany, że prędzej zerwanie z facetem go zabije niż zwróci do mnie. Ale z drugiej strony widzę pewne znaki dawane przez niego, które by dawały podstawy do optymizmu. Kto wie czy Paweł nie rozważa choćby wstępnie mnie jako alternatywy. Znając wady związku ze swoim facetem będzie się uważnie dopatrywał ich braku u mnie. Może więc nieoczekiwanie się wszystko udać. Albo też kompletnie nie udać. 

Tak czy owak, zapowiada się niekomfortowe czekanie na rozwój wypadków...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz