poniedziałek, 23 września 2013

Anatomia biseksualisty

Trafiła mi się rozmowa na czacie z panem, która pokazuje anatomię biseksualisty. A więc pan zapytał mnie kogo szukam i napisałem że związku. On na to, że także szuka związku - zrobiło się więc miło. Ma 37 lat - to już mniej miło... I nagle pan wyskakuje mi z radosnym tekstem, że ma żonę i trójkę dzieci. Szok - biseks szukający związku z gejem?!

Powiedziałem mu, że miałem kiedyś żonę ale nie udało się, jestem gejem od urodzenia i za młodu moją orientację wepchnięto pod dywan. Odkąd wyszła na jaw nie dotykam się do kobiet i jestem pedałem. Opisałem mu następnie jak udowadniam chłopakowi to że jestem pedałem. A pan biseks napisał, że jego żona chciała aby się leczył z gejowstwa. Na to mu odpisałem że jestem sobą i nie zamierzam się leczyć z bycia sobą.

Pogadaliśmy jeszcze chwilę ale pan biseks w końcu wzburzył się na myśl o tym, że kobiety mnie zupełnie nie kręcą i nie wyobrażam sobie nawet aby ich czule dotykać. To nie mieściło się widocznie w jego koncepcji życia w związku z gejem ;-) I rozłączył się w oburzeniu, że nie mam pociągu ani trochę do kobiet.

Za to on ma pociąg do kobiet i dlatego szuka związku z gejem ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz