poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Ostrzeliwanie

5 maja 2013
Czasem się zdarza, że nawet w klęsce tkwi szansa na zwycięstwo. Jak kropki przeciwnego rodzaju które są w środku kropel w symbolu Tao. I takim płomykiem nadziei po "rozstaniu się" z Pawłem (trudno pisać o tym bez cudzysłowu bo przecież nie byliśmy w żadnym związku) było to, co mi powiedział w czasie naszej rozmowy. A wspomniał o portalu Rożnica Wieku, na którym miał też swój profil.

Miałem tam profile nie raz. Ostatnio odniosłem wrażenie że mało tam jest misiolubów. Ale postanowiłem iść za ciosem i znów założyć tam konto. I dokonać ostrzału - wysłać maile do wszystkich osób które mogłyby być potencjalnymi partnerami. Czyli do młodych chłopaków. W sumie wysłałem tych maili 52. Niczym talia kart. Nie bawiłem się w podchody - napisałem wprost, że szukam związku lub przyjaźni. I zapraszam do kontaktu, jeśli adresat uzna to za stosowne.

Uśmiałbym się gdybym poznał przez ten portal właściwego chłopaka. Byłby to zabawny łańcuch zdarzeń. Najpierw inna osoba na Kumpello dołącza do grupy misiów i to mnie inspiruje do przeglądania takich grup. Poznaję Pawła i on mnie inspiruje do założenia ponownie konta na Różnicy Wieku. To byłaby niezła układanka. A na razie kończy się długi weekend a ja muszę znów coś sprzedać aby mieć na pokrycie czynszu.

I co dalej? Kolejny miesiąc wegetacji, czy może rozpoczęcie budowania czegoś sensowego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz