środa, 28 sierpnia 2013

Mogę być gejem

Kiedy na czacie zagaduje mnie ktoś kto w nicku ma informacje o damskiej bieliźnie, to już raczej wiem, że nie będzie z tego materiału do stworzenia związku. Przeważnie to jest bowiem bi, który związku oczywiście nie szuka. Szuka jedynie przebieranek w damskie ciuszki i seksu.

I zagadał mnie taki 24-latek na nicku na którym szukałem związku. Napisałem ile mam lat i zaznaczyłem, że szukam miłości. A on oczywiście pytał czy chcę aby zakładał damskie ciuszki. To mało ważne, liczy się czy da się uda żyć razem. Kiedy napisał, że jest bi poddałem w wątpliwość to czy szuka uczucia z facetem. Na to on napisał, że może być gejem. Tak jakby gejem stawało się na pstryknięcie palcem.

Napisałem mu więc, że miłość to życie razem być może na resztę życia. Na co on napisał że rozumie. I o co spytał po chwili? Czy bym mu wsadził! Napisałem że jestem pas i oczywiście zamknął okno priva. W zasadzie nie powinno mnie to już bawić - takich rozmów miałem wiele. Ale na tyle bylem zmęczony innymi sprawami, że tym razem się uśmiechnąłem.

Tak wygląda miłość w wykonaniu noszącego ciuszki bi - anal i przebieranki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz