piątek, 28 czerwca 2013

Zagwozdka 2: kasa

21 marca 2013
Nie upłynęła godzina a miałem już drugą zagwozdkę - właściciel mieszkania przysłał mi informację że mam większe nie poprzednio rachunki za prąd do zapłacenia. Kwota wydawała pierwszego rachunku się olbrzymia, ale dwa następne w porównaniu do ostatnio płaconych były większe o jedną piątą. Zapewne poprzedzający je rachunek też był odpowiednio wyższy (bo zawierał zużycie i prognozę).

Nie było to miłe, bo nagle dochodziła oplata w wysokości 1/4 czynszu - a ja na sam czynsz miałem problem z zebraniem kasy. Współlokator, na którego liczyłem bo był dłużny za długie mieszkanie, był nadal w szpitalu. A może się ukrywał? Kto wie co ludzie wymyślą. Nie zdziwiłbym się gdybym miał do czynienia z takim splotem negatywnych wydarzeń jak to tylko możliwe w prawach Murphy'ego ;-)

No to mam dodatkowy problem finansowy - a dla siebie zagwozdkę jak tu interpretować ten znak. Chyba dość negatywnie - jako znak problemów finansowych, który przecież już teraz mi nie brakuje. Bo poprzedni znak (dwie pomyłki na blogach) zinterpretowałem jako zalecenie aby nie próbować znajomości z pewnymi dwoma chłopakami, których maiłem na oku.

Na razie więc trafiły mi się zagwozdki negatywne ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz