czwartek, 27 czerwca 2013

Zagwozdka 1: blogi

21 marca 2013
Początek wiosny - a mnie wydarzyły się tego dnia trzy zagwozdki. Pierwszą z nich była niecodzienna pomyłka na moich obu blogach. Czasem zdarza się pomyłka na jednym blogu - ale żeby na obu na raz? Tego samego dnia? A zdarzyło się na obu. Tego samego dnia :-)

Na blogu gejowskim nie było po prostu notki. Czyli napisałem ją kiedyś, ale widać coś zmieniło się i powywalałem cześć notek zaplanowanych na przyszłość. Zdarza się tak gdy opisywałem coś co potem straciło swoją aktualność. Ale wtedy na ogół wstawiam w te miejsc inną notkę. A tym razem okazało się, że zapomniałem. A na drugim blogu była notka, ale omyłkowo dotyczyła już czegoś co miesiąc wcześniej opisałem. Musiałem więc zmienić temat notki na inny.

Ktoś powie, że to tylko dwie pomyłki przypadkowo się zbiegające w czasie. Ale ja jestem wyczulony na takie sytuacje - dla mnie wydają się znakami zwiastującymi jakąś zmianę. Pytanie tylko czy na lepsze. Na razie zbieram dane - zaskoczyła mnie ta zagwozdka. Ale jak się okazuje, nie ona jedna była dzisiejszego dnia.

Więc pierwsza zagwozdka to symboli podwójnej pomyłki :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz