środa, 26 czerwca 2013

Weź grafikę

Trochę mniej zabawnie gdy zamiast brania taksówki (o czym pisałem wczoraj) mamy branie grafiki - na tapetę. Albo raczej na wokandę, bo mamy tu do czynienia z prawdziwym sądem - choć czynionym przez moderatora portalu internetowego, a nie sędziego. Ale moderator pełni sędziowską rolę. Sprawa zaś dotyczy oczywiście czegoś najważniejszego dla moderatora - czyli Regulaminu.

Poszło o weryfikację zdjęć na Kumpello. Mam tam dwie serwie zdjęć. Pod hasłem są normalne fotografia, zaś publicznie dostępne są ich graficzne wersje, zniekształcone. Ale wykonane są z tych  normalnych zdjęć i przedstawiają mnie dokładnie w tych samych ujęciach. Do tej pory weryfikowałem je łącznie i nie było z tym problemu - moderator weryfikował normalne zdjęcia i automatycznie grafiki, bo te pochodziły z normalnych zdjęć.

Ale trafił mi się moderator o sercu białego rycerza. I niczym tarczą zasłonił się Regulaminem. Czyli, mówiąc dokładniej, obowiązującymi go zasadami weryfikację zdjęć, które nie pozwalają na weryfikację grafiki. Rozumiem, że ma to zastosowania do wizerunku Myszki Miki czy Kaczora Donalda, albo bardziej swojskich Bolka i Lolka - ale nie zdjęcia które w oczywisty sposób jest przeróbką wiarygodnej fotografii.

Moderator napisał mi maila w którym wyjaśnił że nie uwiarygodni moich grafik. Nie dał się przekonać więc napisałem do admina portalu - ale on nie był zalogowany. W końcu po dwóch dniach, gdy zobaczyłem że mój biały rycerz nie jest online, wstawiłem fotki ponownie - i ktoś inny, myślący logicznie, zaakceptował je. 

Tak wygrałem z ludzką upartą głupotą - okrążając ją opłotkami ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz