wtorek, 25 czerwca 2013

Weź taksówkę

Czat zaskakuje mnie nie od dziś - ale przy tak dużym doświadczeniu czatowym jakie posiadam o nowe zaskoczenia coraz trudniej. Ale bywają. Nie chodzi tylko o głupotę z którą się spotykam. Czasem czat daje wspaniałe możliwości riposty. A cięte, szybkie riposty kocham najbardziej. Miałem okazję wykazać się taką ripostą gdy ktoś na czacie napisał mi "ja potrzebuję dojść". Bez namysłu odpaliłem mu: "weź taksówkę" :-)

Czat z natury pełen jest głupich i prostackich prób komunikacji. Dlatego taka perełka odpowiedzi jest jedynym luksusem w czasie długich godzin użerania się z kolejnymi zastępami kretynów. I to jest chyba jedyna rozrywka na czacie, poza wątpliwą w sensie rozrywkowym nadzieją na znalezienie właściwych osób, dla których znalezienia się na czacie siedzi.

Sztuka riposty i ekscentryczne poczcie humoru mogą się jednak okazać bardzo pomocne, gdy trafimy na ludzi potrafiących je w pełni docenić, Wtedy może to być nawet element przeważający szale czyjejś decyzji o poznaniu nas. Dlatego zawsze warto poćwiczyć - jeśli są ku temu sprzyjające okoliczności. A tych nawet na najgłupszym czacie nie brakuje.

Najśmieszniejsze jet zaś to, że adresat takiej riposty przeważnie nawet nie jest w stanie jej zrozumieć i pojąć jej humorystycznego znaczenia ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz