wtorek, 18 czerwca 2013

Większa miłość!

15 lutego 2013
Kochaliśmy się dziś. To było mistyczne. Smakowałem ciała mojego chłopaka, jego słodkiego ciała. Zapachu, smaku, dotyku, ciepła. Pewne rzeczy robiliśmy tak czule i tak pięknie jak nigdy dotąd nie robiłem z chłopakiem. Tak się można kochać jedynie z miłości.

Stresy, które mam z powodu złych doświadczeń z przeszłości, każą mi ostrożnie podchodzić do naszego budującego się związku. Ale wyczulony jestem na znaki, które mogą z czasem przechylać szalę oceny. I widzę coraz więcej znaków świadczących o uczuciu i coraz większym zaangażowaniu. Seks jest też tego dowodem, ale... To zupełnie inny seks. 

To jest prawdziwy seks z miłości, z uczucia, z zaangażowaniem serca i emcoji. Nie ma w nim samej pustej gimnastyki, nie ma w nim pustej rutyny. W tym seksie jest taka pasja, że nie raz krzyczałem "kocham cię" albo rzucało mną jakbym był opętany. Bo zwykłymi słowami się tego nie da wyrazić. 

To jest właśnie mistyka miłości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz