piątek, 10 maja 2013

Dwa telefony

styczeń 2013
Różnią nas z Pawłem nie tylko dwa Internety i dwa różne podejścia do social media - ale także w pewnym sensie podejście do telefonów. Paweł o wiele intensywniej korzysta z SMS - koresponduje ze znacznie większą liczbą ludzi niż ja. Ale nie to jest ową różnicą.

Paweł zawsze trzyma swój telefon przy sobie, nawet kiedy idzie do toalety. Może dlatego, że dużo pisze - ale ja mam inne podejrzenia, które mi podsuwa wykoślawiona przez innych wyobraźnia. Wydaje mi się, że Paweł umawia się za moimi plecami. Nie mówię tego w sensie, że go o to poważnie podejrzewam - ale taka interpretacja dyżurna mi przychodzi do głowy najłatwiej.

Ja zaś nie muszę się "obawiać" zawartości mojego telefonu i nie noszę go ciągle przy sobie. Mam luz w tym zakresie. Zapewne Paweł też nie ma w swoim telefonie nic trefnego, a jedynie za wiele z niego korzysta i dlatego ciągle ma go przy sobie. Ale pod wpływem złych doświadczeń z przeszłości mam takie a nie inne interpretacje.

Tak to inni z przeszłości pracują na podejrzenia wobec aktualnych :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz