sobota, 13 kwietnia 2013

Zero logowania

styczeń 2013
Wczoraj pisałem o Queer.pl, które borykało się z problemami przemiany z Innejstrony - a dziś o czymś zdecydowanie bulwersującym w zakresie portali, czyli o Gay.pl. Temat w sam raz na prawie-piątek trzynastego. Otóż ten zasłużony i - moim zdaniem najlepiej obsługiwany publicystycznie portal - od dawna borykał się bowiem z problemami technicznymi. Nie było webmastera i nie wiadomo kiedy mógłby być. Zupełnie jak statek, który dryfuje bez steru

Do tej pory szykanami było działanie w kartkę systemu e-maili generowanych przez portal, na przykład przy nadawaniu anonsów. Loteria - raz działa a raz nie. Ale później było już zdecydowanie tragicznie. Po prostu nie można się było zalogować na konto na portalu. Początkowo myślałem, że to tylko mj problem, ale kiedy zobaczyłem informację, że liczba zalogowanych wynosi 0 (słownie: zero) - nie miałem już wątpliwości, że to nie moja jedynie sprawa. 

Zabawne jest to, że po 90 dniach nie logowania się konta z portalu zostaną usunięte. Ciekawe więc co zrobi Sławek Starosta z kontami, którym w trakcie przymusowego zamknięcia logowania skończy się ów trzymiesięczny okres. Może odtworzy je z jakiejś kopii zapasowej? O ile webmaster taką zrobił. Albo wróci do jakiejś kopii sprzed roku i przywróci także te konta, które były czyszczone świadomie, jako nie używane od znacznie dłuższego czasu.

Znów nie mój problem - ale mój dyskomfort :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz