czwartek, 18 kwietnia 2013

Krótki romans z Mateuszem

styczeń 2013
Nie z jakimś zwykłym Mateuszem, ale z pomarańczowym. A nazywa się gaymateo.pl i jest nowym portalem randkowym - zapewne z ambicjami publicystycznymi - dla gejów. Reklamuje się między innymi w taki sposób, że nie zezwala na pokazywanie gołej dupy. No to założyłem tam konto w celach testowych - aby sprawdzić czy zamiast zakazu pokazywania gołej dupy nie jest przypadkiem dupa blada z samego portalu :-)

I wygląda na to, że jest. Pamiętam jak startował Kumpello i jak rosła mu liczba profili. A gaymateo miał ich około 8400 kiedy zakładałem na nim konto - i nadal miał ich tyle gdy kasowałem je po co najmniej dwóch miesiącach. Jedyne co się zmieniło, to doszło nieco artykułów na pierwszej stronie - ale rzadko zmienianych. Raczej na zasadzie zaślepek - prowizorka, która trwa wiecznie. I nic nie wskazywało na zmiany. 

Interfejs pomarańczowy, jak waza pomarańczowego soku, aż bije po oczach. I jakoś nie jest - intuicyjnie - przyjazny. Taki dziwoląg, stojący w miejscu pod względem liczby użytkowników. Pamiętam też pierwsze fale użytkowników na Kumpello - fotka profilowa była wtedy standardem, dopiero potem zaczęło być rożnie. A tutaj - fotka na profilu jest wyjątkiem od reguły. czyli profile tu zakładane są w znacznej mierze śmieciowate. Źle to wróży portalowi.

A kiedy już odwiedził mnie jeden z adminów profilu (zajrzałem do niego tylko dlatego że miał jako nieliczny fotkę profilową) i okazało się, że ma 18 lat - pomyślałem sobie, że nie bardzo mnie ciekawi profil administrowany przez dzieci. Ogólnie lubię traktuję młodych jako równorzędnych kumpli czy partnerów, a mój chłopak niewiele od tego admina jest starszy - ale w kontekście portalu jakoś wiek tego administratora wydał mi się dziecinny i niepoważny

Skasowałem więc swoje konto testowe i ciekaw jestem czy w dniu publikacji tej recenzji, kwartał później, cokolwiek zmieni się tam na plus :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz