środa, 6 marca 2013

Zdalne wyznanie miłości

9 grudnia 2012
Wśród nawału SMS-ów jakie wymieniałem z Pawłem trafił mi się taki SMS w którym Paweł wyznał mi miłość. A potem zobaczyłem, że ustawił na Fejsie status "w związku". Formalnie go tylko zapytałem z kim jest w związku, ale kiedy mi odpisał abym zgadł - to już wiedziałem, że ze mną. I tak zdalnie się zaręczyliśmy. Zabawne to, ale cała nasza znajomość - przepraszam: teraz już związek - jest zabawnie inny. Bez ciśnienia. Takie samo bezciśnieniowe było wyznanie miłości ;-)

Musiałem się zakrzątnąć przy profilach na 6 portalach jakie mam i które reklamują mojego bloga. Pozmieniałem już wcześniej pewne rzeczy odkąd zaczęliśmy wyraźnie mieć się ku sobie z Pawłem. Wtedy nieco zmieniłem opis i wywaliłem opcję szukania związku. Teraz zmieniłem status na związek monogamiczny i trochę przerobiłem opis. Sam opis jest tak napisany, że nie trzeba go całego zmieniać gdy się kogoś pozna, Wystarczy to i owo dopisać czy przesunąć w inne miejsce. I po robocie.

I w ten sposób zostaliśmy zaręczeni. Ale niestety też oddaleni w czasie jeśli chodzi o spotkanie. Paweł może bowiem być zapewne najwcześniej w środę wieczorem. Ale jak pięknie to zabrzmiało w wiadomości od niego: "twój chłopak ma pracę na wtorek i środę". Więc najważniejsze, że mam chłopaka. Można by napisać "znów" ale wolałbym aby te "znowy" zamieniły się na "zawsze" ;-)

Tak czy owak, jestem już zajęty ;-)

1 komentarz:

  1. No właśnie "na dłużej" tego tylko zawsze pozostaje życzyć :)

    OdpowiedzUsuń