wtorek, 26 marca 2013

63 procent

grudzień 2012
No i mam chłopaka z większości, czyli prawie 2/3 - bo 63 procent. Właśnie bowiem przeczytałem artykuł o tym, że 63% homoseksualnej młodzieży miało myśli o samobójstwie. A dla porównania tylko 12% młodzieży hetero. Prawie pięć razy mniej. 

Ale niestety nie ma się czemu dziwić. Los mojego chłopaka jest tu w miarę typowym przykładem. Jego rodzina wie o jego orientacji, jest miał ale rzuca mu kłody pod nogi i traktuje go mimo wszystko jak czarną owcę. To bardzo źle, bo on nie czuje w nich oparcia. I bardzo dobrze - bo jest idealnym materiałem na partnera życiowego - potrzebując oparcia od kogoś.

Ale ci, którzy potrzebują oparcia sami chętnie je dają innym - bo jest to potrzeba akceptacji i miłości w obie strony. Dlatego intuicyjnie szukałem zawsze chłopaka który jest po jakiś przejściach, bo to są według mnie ludzie potencjalnie najbardziej wartościowi

I mam nadzieję, że w przypadku mojego chłopaka do się sprawdzi :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz