czwartek, 21 lutego 2013

Czemu Pan mnie odwiedza?

2 grudnia 2012
Prowadzę na Fellow kampanię odwiedzania profili i zagadywania do interesujących osób - ale czasem się bardzo rzadko zdarza, że to inna osoba do mnie zagaduje pierwsza. I tak było z pewnym 21-letnim chłopakiem z miejscowości położonej około 80 km od Warszawy. Napisał mi maila z jednym zdaniem: Czemu Pan mnie tak często odwiedza?

Odwiedzanie mogło być z kilku powodów - bo mi się podobał i chciałem go jeszcze raz zobaczyć, bo zapomniałem, że już go odwiedziłem, bo przypadkiem otworzyłem jego profil jeszcze raz. Sam już nie wiem co odpisałem w odpowiedzi na ten mail. Bo zaczęliśmy ze sobą tak intensywnie korespondować, że po kilku dniach, kiedy chciałem sprawdzić początek naszej korespondencji, nie było już tych pierwszych wiadomości zapamiętanych na Fellow - przepchały się zastąpione kolejnymi.

Bardzo szybko okazało się, że mamy wspólny język. Podobne fale, podobne częstotliwości, podobne potrzeby. Jesteśmy podobni w wielu kwestiach i jesteśmy obaj rakami. A Paweł ma cechy zarówno numerologicznej trójki którą jest, jak i szóstki, którą ja jestem. Zaczęło mi się to wszystko coraz bardziej podobać.

Coraz bardziej zacząłem się zastanawiać czy się z nim nie spotkać - ale nie miałem benzyny w baku auta, a szansa na zarobienie na zatankowanie była bardzo mała...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz