sobota, 19 stycznia 2013

PPP

17 października 2012
Wieczorem wszedłem na czata i zacząłem rozmawiać. Rozmowy na czacie biegną z reguły dwutorowo. Z jednej strony zagadują mnie ci, którzy mnie zagadują. Czasem tacy z którymi bym chciał rozmawiać, czasem - nie. A z drugiej strony ja zagaduję tych, z którymi bym chciał rozmawiać - i oni czasami ze mną rozmawiają, a czasem - nie ;-)

I w czasie przeglądania nicków na czacie Interii zobaczyłem nick, który można rozwinąć jako trzy P - w pełnym brzmieniu: Poznań Praca Pomoc. I do tego uśmieszek. Sympatyczny nick, bo ktoś potrzebuje pomocy i szuka pracy. Więc zapukałem do niego i zapytałem czy prócz szukania pracy nie szuka także zaczęcia życia na nowo. Wyjaśniłem, że dlatego niego zakukałem.

On zaś odpisał mi: To prawda, że szukam rozpoczęcia życia na nowo. Chciałem zacząć od pracy a później od znalezienia faceta tego jedynego. Bardzo mi się to określenie spodobało. I potem dodał - cieszę się, że napisałeś. I zaczęliśmy rozmawiać. Zacząłem do wszystkiego co mogłoby go zniechęcić, ale nie udało mi się ;-)

No to zaczęliśmy rozmawiać :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz