środa, 9 stycznia 2013

Billing

2-4 października 2012
Matek używa do kontaktów ze mną telefonu który mu pożyczyłem. I został on przeniesiony do sieci Play, która oferuje dobry i czytelny billing on-line. I podglądam czasem billingi moich telefonów. Podejrzałem także billing Matka i coś mnie mocno zaniepokoiło. Jeden numer się powtarza często - wysyła on do niego (a zatem i odbiera od niego) wiele SMS-ów. A ten numer praktycznie powinien być jedynie do kontaktu ze mną.

Matek ma koleżankę z którą bardzo dużo pisał SMS używając swojego telefonu prywatnego. Czyżby teraz dla oszczędności (bo w Play ma pakiet bezpłatnych SMS-ów do wszystkich sieci) pisał z nią z tego telefonu? A jeśli to nie jest koleżanka, ale ktoś kto po prostu staje się moim konkurentem? Matek jest niby zmęczony tą pracą, dali mu kilkudniowy okres próbny do końca tygodnia. Ze mną nie pisze wiele SMS ale z tym numerem jakoś pisze. Coś tu nie gra.

Ale zawsze może to być ten dwutorowy tok myślenia. Może to jest owa koleżanka. Albo jakiś inny numer z którym prowadzi nieszkodliwą korespondencję? Mnie nie interesuje z kim co pisze, jeśli nie zagraża to naszemu związkowi. Gorzej jeśli to jest znak rozsypywania się więzów między nami. 

Zatem zyskałem kolejne narzędzie do podsycania mojej podejrzliwości...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz