wtorek, 22 stycznia 2013

Anatomia stóp

21 października 2012
Ściągnąłem sobie filmik z netu, na którym młody (jak sądzę) chłopak pokazywał swoje śliczne stopy. Podeszwy - jak mi zwrócił uwagę Paweł - są brudne, Paweł oczywiście nie omieszkał dodać że swoje ma czyste i wypumeksowane. Ale nie chodzi o podeszwy - lecz o wierzch, palce i delikatne macanie nogi stopą. To jest bardzo podniecające i zawiera wielki ładunek bliskości, który mnie maksymalnie kręci ;-)


To bardzo piękne, gdy kręci nasz bliskość, która manifestuje się w delikatnym dotyku, a  nie w nachalnym pocieraniu narządów płciowych. Dlatego tak bardzo mnie te stopy kręcą. A jeszcze bardziej kręci mnie Paweł, gdy powiedział, że właśnie ma dokładnie takie stopy jeśli chodzi i kształt i budowę.

Mam nadzieję, że już niedługo ich skosztuję ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz