niedziela, 16 grudnia 2012

Murzyn na GG

I znów zagadał mnie Patryk 18-latek z Ełku. Już raz o nim pisałem na blogu. Podawał się za murzyna. I teraz znów mnie zaszczycił taką deklaracją. Ale tym razem zgasiłem go proponując mu ukazanie się na kamerce. I nawet nie skojarzyłem go wtedy jako oszusta, z którym już raz gadałem poprzednio. Ale skojarzenie przyszło potem ;-)

Ten chłopak naprawdę ma jakiś fetysz do murzynów. Ale jakoś nie do wiary w Polsce jest aby rozmawiało się z murzynem, choć bywało że w Toro widziałem ich całą grupę - więc murzyni geje na pewno w Polsce są. Ale weryfikacja przed kamerką internetową byłaby jednoznaczna i najprostsza w takim przypadku. Co jednak ma robić biały murzyn? Przecież zostałby zdemaskowany ;-)

Na wszelki wypadek zablokowałem tego Patryka na GG aby mi już więcej nie zawracał głowy swoimi murzyńskimi fantazjami. Ale wdzięczny mu jestem za to, że ponownie dał mi temat na bloga. Przynajmniej jeden dodatkowy dzień dla mojego bloga podarował ;-)

BTW nie wiedziałem, że w Ełku są murzyni i w dodatku geje ;-)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz