czwartek, 5 kwietnia 2012

Biały murzyn

Zagadał mnie jakiś Justin na GG. Dziwne imię. Standardowo sprawdziłem katalog, miejsce zamieszkania Ełk, a wiek 15 lat. A Justin ma niby 20 i jest ...murzynem. Pokazał mi dane jakiegoś piosenkarza który ma ładnie umięśnioną klatę - to niby jego wujek i chrzestny. Sam wydał płytę a Ameryce z Davidem Guettą. Ale jak prosiłem go o link do tej płyty, to nie miał nic. Zaczęło się to robić bardzo podejrzane...

W sumie potem mnie prosił abym mu wysłał na komórkę zdjęcie klatki piersiowej "wujka" - ci wydało się jeszcze bardziej dziwaczne. A więc niby ma wujka, ale nie ma jego zdjęcia? Profilu nie ma  żadnego, nie ma Skype z kamerką aby można go było zobaczyć na żywo i uwiarygodnić. Za to chwali się swoim 21 cm penisem i opowiada jak w wieku 12 lat zobaczył u wujka penis 24 cm. Sprowadziłem go na ziemię mówiąc, że mnie to nie interesuje. I zażądałem uwiarygodnienia aby kontynuować rozmowę.

Oczywiście nie był w stanie się uwiarygodnić i w końcu się przyznał - Patryk lat 15 z Ełku, zatem jego katalog GG był prawdziwy. Nie powiedziałem mu jednak o tym, że wydal mi się podejrzany, aby na przyszłość ten chłopak nie zmieniał katalogu. Po przyznaniu się przez niego do winy oznajmiłem mu, że dostanie bana za oszustwo. I tak skończył się biały murzyn z bajeczki rodem.

Dobra metoda, dopatrywać się niekonsekwencji lub dziwnych treści - zazwyczaj oznaczają oszusta ;-)

1 komentarz: