wtorek, 18 grudnia 2012

Modelowy bajkopisarz

8 sierpnia 2012
Miałem dziś szczęście do bajkopisarzy, bo trafił mi się jeszcze jeden model - i to dosłowny. A do tego chamski - bo zażądał od razu ode mnie na dzień dobry zdjęcia. Napisałem mu więc cytując terminatora, że zapomniał napisać "proszę". I zapytałem po co mu zdjęcie - a on na to napisał że chce zobaczyć czy mu się spodobam. Bezczelnie to zabrzmiało, choć szczerze, więc mu odpaliłem że nie jestem małpą w klatce która każdy może oglądać i zażądałem aby sam wysłał zdjęcie najpierw. I oto co mi wysłał...

Od razu mu napisałem, że to zdjęcie modela z netu. Za dobre oświetlenie i kompozycja i zero informacji w środku o parametrach zdjęcia ani aparatu. Nie jest to zdjęcie wykonane metodą domową, jakie mają ludzie robiący sobie. Mój rozmówca usiłował deklarować, że to jego fotka - ale zaproponowałem mu aby zrobił na szybko zdjęcie komórką i wysłał. 

Oczywiście napisał, że ma zepsutą komórkę. Typowe głupie wytłumaczenia bajkopisarza wysyłającego fotki modeli z netu i usiłującego wyłudzić zdjęcia od kogoś. Oczywiście nie wysłał żadnych innych zdjęć i zasłużył sobie na bana z mojej strony. 

A ja tylko zastanawiam się skąd w ludziach tyle kretyństwa :-)

2 komentarze: