poniedziałek, 3 grudnia 2012

Czekanie-inaczej

8 lipca 2012
Trafiło mi się czekanie na powrót Chłopaka ze spotkania z kumplem jakie maił gdzieś na mieście. I przedłużało się to bardzo. Ale ja zaobserwowałem u siebie to, że cale z tego powodu nie ulegam żadnej irytacji. A więc mamy tym razem czekanie-inaczej do kompletu z całym dotychczasowym poznawaniem-się-inaczej jakie z Chłopakiem mam.

Same pozytywne zaskoczenia w tym naszym poznawaniu się inaczej mamy. Nie ma takiego ciśnienia na poznawanie się, na zaliczanie jakiś etapów znajomości, na robienie czegokolwiek. Znamy się już 5 dni a jeszcze nie robiliśmy ze sobą seksu. I wolę takie poznawanie na spokojnie, niż za szybkie robienie seksu a potem kolejną porażkę. 

Wolę więc czekać na rozwój wydarzeń i naturalne poznanie się, niż popychać to na siłę. Wyluzowanie dobrze mi zrobi, bo mam dość nastawiania się na związki, na znajomości, na jakieś etapy. Teraz zastępuję to nastawianiem się na pracę o na powolne zarabianie pieniędzy, aby pokryć koszty życia. Tym razem więc zastępuję nastawianie się na związek robieniem czegoś pożytecznego.

I może już sam ten fakt napawa mnie takim optymizmem ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz