sobota, 29 września 2012

Czatowa dialektyka

Czasem zdarza się na czacie rozmowa, która wbija w fotel. I tak maiłem na czacie Wirtualnej Polski, gdy zagadałem chłopaka o nicku jednoznacznie sugerującym, że szuka związku i miłości. Ale odpowiedź jaką od niego otrzymałem była warta tego, aby przygotować zrzut ekranu rozmowy:

Sprawa jest trudna do oceny. Równie dobrze mogła być to "zabawna -inaczej" forma odmowy. Albo faktycznie napisał on prawdę. Szuka miłości a spotyka faceta na seks. Ja sam nie mam nic przeciw seksowi nawet na pierwszej randce. Seks jest dla ludzi a ja święty nie jestem i nie zamierzam być. Ale dla mnie jeśli ktoś przychodzi "na seks", to się kojarzy z seksem dla samego seksu, a nie seksem z miłości i uczucia. I to mnie dziwi. I dlatego napisałem, że to dziwne. 

Ale odpowiedzi się już nie doczekałem. Pewnie seks się już zaczął ;-)

1 komentarz:

  1. Kto powiedział, że nie można mieć przerwy na seks w poszukiwaniu miłości i związku ;)

    A tak na poważnie, jak można mieć seks z miłości na pierwszej randce ?

    OdpowiedzUsuń