środa, 11 lipca 2012

NIE !!

Kuba poznaje nowych ludzi, którzy zapraszają go na Fellow lub Kumpello do znajomych. I dzięki temu może oglądać ich zdjęcia (na Kumpello) które są tylko dla znajomych, lub ogólnie dostaje hasło do fotek. No i oglądaliśmy razem u niego na kompie takiego bardzo sympatycznego chłopaka - przynajmniej z wyglądu. Więc napisałem mu na Kumpello (gdzie jego zdjęcia oglądaliśmy) czy mogę go dodać do znajomych. Otrzymałem na to odpowiedź - "NIE !!"

Poczułem się dotknięty. Kultura by wymagała aby napisać to może trochę uprzejmiej. A tu krzyk - czyli wersaliki - i jeszcze dwa wykrzykniki do pary. Oczywiście powiedziałem Kubie, że z tym panem nie chcę mieć do czynienia. Jak chce niech go poznaje sam. Jednak i Kuba go nie pozna - z prostego powodu, który wszystko tłumaczy. Ten chłopak "zakochał się" w nim

To oczywiście zmienia postać rzeczy. Ja dla niego jestem obrzydliwym dupkiem, który zgarnął takie smaczne ciacho, nad którym tamten się zachwyca i chciałby je wyrwać, a zapewne także od razu przeruchać. Zatem wycofałem moje obrażenie się na tego faceta - miał oczywiście prawo tak odpisać. Choć i tak pokazuje to jego brak kultury, bo można to było zrobić grzecznie, co by nie kolidowało z rzucaniem na mnie gromów w jego myślach ;-)

Cóż, po prostu wystawił sobie świadectwo na swoje własne życzenie ;-)

1 komentarz:

  1. na fellow jest pełno zboczeńców, którzy chcą jednego. pojawi się nowa osoba na tym portalu, to już jest rozchwytywana i każdy chce ją walić.
    Kumpello kiedyś było inne, ale teraz jest już tam coraz więcej tego syfu.

    pzdr od branżowca, licze że też do mnie zajrzysz:)

    rozkmine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń