sobota, 2 czerwca 2012

Acha spoko, kochaj mnie

13 stycznia 2012
Dla zmiany tematu rozmowa jaką miałem tego dnia na GG. Takie symboliczne przypomnienie, że są jeszcze debile na tym świecie. Otóż mam w responderze informację, że nie szukam seks przygód. I mój rozmówca zadeklarował,  że on też nie. No to miło, jest szansa może na przyjaźń? Ale zaraz on zapytał czy w ogóle szukam seksu.

Zatkało mnie. Napisałem więc, na bezczelnego, że mam partnera. Odpowiedź była natychmiastowa: "to trójkącik". Napisałem mu więc aby sobie nie żartował bo nie szukam seksu ale związku. A on na to: "acha spoko, kochaj mnie". Spytałem więc go w jaki sposób. A on na to: "wsadź mi chuja w dupę".

Miarka się przebrała, dostał bana. I nie wiem czy odbierać to jako taki żartobliwy znak od Boga abym kochał, ale oczywiście innego faceta. Tego z którym już jutro się zobaczę. W każdym razie dobrze mieć czasem coś zabawnego nawet na gejowskim Gadu-Gadu. Powered by ludzka głupota.

A ludzka głupota - jak wiadomo z opinii Einsteina - jest nieskończona ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz