środa, 16 maja 2012

A związku nie chciałbyś?

Nie ma to jak rozmowy z ludźmi na Gadu-Gadu. Nie wiem dlaczego, ale debilizm rozmów na Gadu-gadu znacznie przewyższa rozmowy czatowe. Może dlatego, że od komunikatora spodziewamy się czegoś na poziomie - i upadek poziomu rozmowy jest tym bardziej zauważalny. Oto taki przykład idiotycznej rozmowy.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- Hej kotek ;**
Przywitanie w sposób tak spoufalający się źle wróży sensowności dalszej rozmowy.
- (Autoreply): 
- Jestem gejem z Warszawy i mam swoje lata.  
- Szukam miłych znajomych. Hakuna matata!
- ...
To mój obecny autoresponder :-)
- hej
- Masz ochotę na jakąś pałkę ?;**
Dno - na szczęście od razu się pokazało ;-)
- nie
- A ja mogę ci zrobić dobrze?;**
- nie szukam seksu
- A w związku nie chciałbyś z chłopakiem??
O lol! Po nie udaniu się propozycji zajmowania jakąś pałką czy robienia dobrze, nagle naszła go ochota na związek :-) Wyjaśniłem więc...
- szukam związku
- co nie znaczy ze szukam seks przygód

Oczywiście koncept się skończył temu "szukającemu związku" rozmówcy więc mogłem spokojnie zamknąć rozmowę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz