piątek, 27 kwietnia 2012

Dam possać, szukam uczucia

Czasem rozmowa na czacie nadaje się w sam raz na niedzielny post - lekki i zabawny. Otóż miałem taką rozmowę na czacie Wirtualnej Polski. Zagadał mnie gość o nicku zawierającym słowo "bi". I zaczął rozmowę od typowego dla niektórych panów bi otwarcia - "dam possać". O jaki rozkoszniaczek. Da łaskawie possać penisa. No bo sam jest bi, więc zapewne nie ma chęci odessać  w zamian - tak się kochają jedynie pedały. A biseksualizm zobowiązuje ;-)

Wyjaśniłem więc temu panu, że nie szukam bi, ale geja do związku i życia razem. Z uczuciem, a nie dla samego seksu. A pan bi na to napisał od razu na czacie "szukam uczucia". Dziwna, natychmiastowa - żeby nie powiedzieć lekkomyślna - deklaracja. Normalnym ludziom to może zająć lata przemyśleń, a decyzja szukania uczucia nie jest często łatwa, szybka i prosta. Szukanie uczucia to nie szukanie snickersa na sklepowej półce. Jak się okaże, że nie smakuje, to następnym razem kupi się marsa albo twixa. Szukanie uczucia to oddanie swojego życia pod wspólne egzystowanie z kimś.

No ale dla pana bi, to tylko sprawa natychmiastowej deklaracji, czyli dwóch słów, dokładnie 13 liter. Kilka sekund na ich wklepanie, to żaden wysiłek. I nie pożałował tego wysiłku wklepując te dwa słowa po raz drugi, jakby dobitnie chciał mi udowodnić, że nagle ma oświecenie w zakresie szukania uczucia. Ale ja już w takie bajeczki nie wierzyłem. I nie chcąc nawet dowiedzieć się jaki kolejne cuda na kiju - przepraszam, na klawiaturze - by ten pan bi wymyślił, po prostu zignorowałem go zamykając rozmowę.

Ludzie powinni wiedzieć, że niektórymi słowami się nie szasta :-)

2 komentarze:

  1. mysle, ze Pan bi jak sama nazwa mowi jest bi-myslowy... ale nie bi- seksualny, bo ciagnie w jedna strone czyli chce by go ciagnieto. od taka bimysl.

    ta-ta

    kr

    OdpowiedzUsuń
  2. mysle, ze Pan bi jak sama nazwa mowi jest bi-myslowy... ale nie bi- seksualny, bo ciagnie w jedna strone czyli chce by go ciagnieto. od taka bimysl.

    ta-ta

    kr

    OdpowiedzUsuń