sobota, 31 marca 2012

Tańcowały dwa Michały

Faktycznie, tańcowały i jeden głupszy od drugiego. Trafiły mi się w tym samym czasie dwie rozmowy z Michałami na GG. Zaczęło się miło, od przedstawienia - stąd wiem, że z Michałami mam do czynienia. Skoro się od razu przedstawili, to miałem nadzieję, że okażą się sensownymi ludźmi, z którymi może wyjdzie coś więcej. Niestety czar prysł, gdy oba Michały się na Gadu-Gadu rozgadały ;-)

Jeden zaczął mnie wypytywać o to co lubię robić z chłopakami. W domyśle - rozmowa o seksie. Napisałem mu złośliwie, że lubię grać w RPG. On, idiota, myślał, że R w RPG znaczy Rozbieranego. Zaczął wypisywać zapytania co potem po tym rozbieranym. I zaczął się denerwować, że nic nie odpisuję. A ja już szykowałem pisanie tego posta na blogu. Odpisałem mu, że za kretyństwo dostaje bana i zablokowałem go.

Drugi spytał co robię i nie był aż tak debilny, ale napisał, że jest napalony. Odpisałem mu, że ma cieplej w pokoju dzięki temu. Chyba nie zrozumiał żartu, bo na poważnie potwierdził. A zaraz potem napisał, że polizałby. Napisałem więc, że nie szukam seksu dla seksu i nie gadam o nim. W odpowiedzi otrzymałem OK - co znaczy, że gość nie wie co powiedzieć i nie bardzo rozumie co i jak. Po 10 minutach nie odzywania się zablokowałem tego Michała, aby mieć od niego spokój w przyszłości, i spokojnie zamknąłem rozmowę.

Zabawne w tm wszystkim było tylko to, że obaj byli Michałami i można było napisać na bloga notkę wykorzystując znane powiedzenie o ich tańcowaniu ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz