czwartek, 29 marca 2012

Odrażająca propozycja

Zgłosił się kiedyś do mnie na czacie pan 47-letni, a więc mówiąc delikatnie nieodpowiedni dla mnie, z propozycją znajomości, związku. Zapytał mnie o GG więc mu podałem numer i zagadał mnie tam. Nick miał dość zabawny "w ciuszkach córki" - wyobraziłem sobie 47-latka starającego się być powabną nastolatką ;-) Już samo te zestawienie było dla mnie komiczne, ale mina zrzedła mi gdy konwersacja się rozwinęła...

Pan bowiem zapytał mnie czy chcę zobaczyć zdjęcie jego córek. Akurat zupełnie mnie to nie ciekawiło, więc odpowiedziałem, że mnie one nie interesują. Ale gość ponowił propozycję. I w końcu się wytłumaczył czemu. Mianowicie miał czelność proponować mi trójkąt ze swoją własną córką! Aż mnie uniosło z oburzenia. Po pierwsze, jak można kupczyć własnym dzieckiem?! Po drugie jak można na gej czacie traktować każdego, jednak potencjalnego geja, jako rozpustnego bi?!

Tym razem wkurzyłem się i podsumowałem gościa. Zablokowałem go na GG i napisałem mu kilka cierpkich słów na czacie po czym zignorowałem go tam. I nie mogę się nadziwić, że można być takim potworem dla własnego dziecka. Dziecka, które się kocha i które się od małego wychowywało. Gdyby ktoś mi zaproponował trójkąt z moim synkiem, to chyba bym go zajebał gołymi rękami. I to bez żadnej dla niego przyjemności. A gdyby ktoś skrzywdził moje dziecko - po prostu bym go zabił. 

Przebieranie się tatuśka w ciuchy córek jest żenujące - ale kupczenie nimi jest po prostu odrażające!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz