środa, 28 marca 2012

Jak można?

Zagadał mnie na czacie facet mający - jak wynikało z nicka - 190 cm wzrostu i 85 kg wagi. I mający 42 lata, czyli raczej nie koja grupa docelowa. Pogadaliśmy trochę z figurami retorycznymi a potem on zapytał mnie jakie mam wymiary. Podałem 178/95. A pan zapytał mnie czy żartuję. Niby z czym? No bo jak można ważyć 95 przy 178 cm wzrostu?

Można. Tak mu napisałem i zamknąłem okno, szkoda było czasu na wywody. Pan chyba nie widział misiów ze Strony Puchatej, mających o 30-40-50 kilo więcej ode mnie ;-) Szkoda mu kłaść do głowy, zapewne jest fascynatem BMI oraz pedalsko-szczupłego lansu ;-) Przynajmniej dobrze, że mam temat na bloga - bo rozmowy z gejami są zawsze kopalnią tematów ;-)

Jeśli rozmowa nie udaje się z kimś, kogo wiek czy inne parametry wskazują na to, że byłby mało odpowiednim partnerem - to nie odczuwamy straty z tego powodu. A jeśli dodatkowo taka rozmowa nas szczerze rozbawi - to jest miły bonus. Czaty są z reguły nudne w swoim nadęciu. Dlatego każda szczypta nawet niezamierzonego humoru jest warta uwagi ;-)

W sumie dobry humor powinien działać w obie strony, ale jeśli tylko ja będę mieć ubaw - to też wystarczy ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz