niedziela, 18 marca 2012

Anonsowe oszustwa

Oto jak poznać anonsowe oszustwa - czyli anonse zamieszczane dla jaj przez osobę bynajmniej nie szukającej tego, o czym w nich pisze. Tak się złożyło, że na Gejowie dwa takie anonse pojawiły się jeden pod drugim. Pierwszy to chłopak 28/1982/74 z Warszawy a drugi to chłopak 28/182/75 z Krakowa. Już same cyferki są podejrzanie zbieżne. 

Oto pierwsze ogłoszenie:
   
Miły facet przed 30, męski, wrażliwy, wykształcony, pracujący, podobno przystojny pozna miłego, niezależnego, dyskretnego Przyjaciela w wieku 20-50, któremu do pełni szczęścia brakuje tylko prawdziwej miłości i szczęścia w związku. Poznam człowieka o wielkim sercu, niepalącego, ceniącego spokój i zacisze domowego ogniska, potrafiącego z siebie wiele dać i oczekującego tego samego od swojej drugiej połowy.

Wzruszające, prawda? A to drugi tekst:

Samotność bardzo boli... Nie dostrzegam głębi życia, zatopiony w swoim świecie, przez nikogo niekochany i nierozumiany... Wrażliwy chłopak - szukam swojej 2 połówki, wyłącznie do stałego związku. Chłopaka, który będzie mieć dla mnie czas. Ja 28 lat. Szukam w przedziale 20-50. 

Nie dziwi was, że obaj szukają w przedziale 20-50 dokładnie? I że obaj tak pięknie piszą o swoich potrzebach? Ale na 99,99% tylko piszą. - bo te anonse to robienie sobie jaj z ludzi, którzy szukają życiowych polówek. Już nie raz odpisywałem na takie piękne anonse i trafiałem na ten sam mail internetowego oszusta. I to bezczelnego oszusta, który mi wmawiał, że to ja śmiecę na Gejowie szukając związku ;-) A wszystko to w dziale szukam partnera, gdzie zamieszczać powinny anonse jedynie osoby, które naprawdę szukają związku - a nie robią sobie z innych jaja. 

I potem Darek z Niemiec pisze, że "same oszusta są w Polsce" :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz